Jag tror Ni såg på gårdagens bild att det satt en ripa inne bland björkriset. Men vad tror Ni är på dagens bild ?

Här bloggar Kjell Johansson med flera om livet i Adolfsström.
Jag tror Ni såg på gårdagens bild att det satt en ripa inne bland björkriset. Men vad tror Ni är på dagens bild ?

Det är en fin söndag. Var minus 4 grader i natt.



Det är full vinter uppe på Tjäksa.


Kan det vara så att Vasalopparrangörerna avundas oss med snön ?

Snöar för fullt.

Nattlig bild ingen risk man skall åka av vägen.

Det är för mycket snö på gården så vi måste frakta bort den på miljövänligaste sättet.

Svevia skär av plogkanterna när de blivit för höga. Bra med snö.


En bra söndag som visar vägval.
